Us estic esperant!


L’escola ja ha començat i no paro de veure nens i nenes amunt i avall amb les motxilles, ja tinc moltes ganes de que vingueu tots vosaltres a veure’m amb la classe!
Tinc ganes de tornar a veure les vostres cares, de tornar a escoltar el Carles i la Muntsa explicar aquests fantàstics contes i de jugar tot aprenent amb l’Alba i la Montse!

Ara si que si, fins molt aviat!!!!!!!!!!

Anuncis
Galeria | Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Us estic esperant!

  1. biblioconstanti ha dit:

    Tinc moltes ganes de venir i veure’t! m’han dit que quan vingui et podré deixar notes a la bústia, et prometo que ho faré!

Deixa un comentari

