Ja han començat les visites!!!!


Bones nens i nenes, que contenta estic, l’altre dia vaig començar a rebre visites i això em fa molt feliç!

Van venir els nens de P5 de l’escola M.R Bergadà  a veure’m i la Muntsa els hi va explicar la història de com ens vam conèixer amb la TECA i el cucTantí, em va fer molta il·lusió poder recordar-ho!

Amb els grans, els de 5é i 6é vaig poder escoltar contes d’aquells que em fan pensar, que a mi sempre m’agraden molt!

A veure si us animeu a escriure’m quines conclusions en traieu dels contes que explica la Muntsa, estic segura que no us deixen indiferents!!! Espero els vostres comentaris!

Petons de teranyina per tots!

Anuncis
Galeria | Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

