Quin dia més divertit!


Avui, m’ho he passat pipa, a primera hora han vingut els nens i nenes de P4A de l’escola Centcelles i hem escoltat el conte del Peix Irisat i el de la Maisy a la biblioteca, quins contes més xulos!!!!! A més m’han cantat la cançó del peix peixet que no la coneixia i m’ha agradat molt!!!!!

Amb els nens de 3B de l’escola Bergadà i de 3A del Centcelles hem mirat contes il•lustrats i hem fet volar la imaginació! Quins contes més xulos que ens ha explicat la Muntsa!!!!!

També hem jugat al joc de les caixes i hem vist que els llibres de coneixements s’agrupen sota una classificació numèrica que és universal. Quantes coses que hem après avui!!!!!!!!

Tinc un petit problema, necessito la teva ajuda, estic buscant un llibre d’història de Catalunya i no sé a quin prestatge buscar-lo, recordes a quin número ens ha dit la Montse que podem trobar els llibres d’història?

M’agrada molt aprendre coses i a tu?

Anuncis
Galeria | Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

