Aviat ens tornarem a veure! Acabeu de gaudir de les vacances!


Avui és la nit més màgica de l’any, i jo com cada any ja he escrit la carta, cada any i afegeixo coses noves, però n’hi ha una que sempre es repeteix, és aquesta:

“Que no parin mai de venir nens i nenes a veure’m, vull estimats Reis de l’Orient, que em porteu visites tot l’any”

De moment no em puc queixar, tots vosaltres heu vingut com a mínim una vegada, i molts a més de venir amb l’escola em veniu a veure a la tarda amb el pare, amb la mare, amb el germà, amb el tiet, amb l’àvia, amb l’avi o solets perquè ja sou grandets! i les vostres visites és el que més feliç em fa!

Passat festes, ens retrobarem amb les visites i amb la Muntsa, ja em moro de ganes de sentir els contes “superxulos” que ens explica!

Gaudiu molt de la nit d’avui!!!

Petons de teranyina per tots!

Anuncis
Galeria | Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

