Els nens de P5B de l’escola Mn Ramon Bergadà m’han recomanat un llibre!


Avui els nens de P5B de l’escola Mn Ramon Bergadà m’han recomanat un llibre i no us podeu ni imaginar la il·lusió que m’ha fet! Sempre sóc jo la que recomano llibres i mai ningú pensa que potser a mi també m’agrada que me’n recomanin, moltes gràcies nois, us prometo que me’l llegiré!

La veritat és que m’ho he passat molt bé amb vosaltres i he rigut molt veient que heu repartit petons per tots amb el llibre “un puñado de besos”, No us canseu mai de fer petons bonics!

I aprofitant que parlem de petons, petons de teranyina per tots/es!!!!

Anuncis
Galeria | Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Els nens de P5B de l’escola Mn Ramon Bergadà m’han recomanat un llibre!

  1. P5B MN RAMON BERGADÀ ha dit:

    MOLTES GRÀCIES FILOMENA! ENS AJUDES MOLT A APRENDRE A LLEGIR I ESCRIURE! JA ET DIREM MÉS CONTES!

    PETONS DE XOCOLATA BLANCA I NEGRA I DE MADUIXA!

    P5B

  2. biblioconstanti ha dit:

    MOLTES GRÀCIES P5B, JA M’HE LLEGIT EL LLIBRE DE L’ELEFANT I M’HA DONAT UNA GRAN LLIÇÓ, SI NO INTENTO I M’ESFORÇO PER FER LES COSES, SEGUR QUE NO LES SABRÉ FER. TOTS SOM CAPAÇOS D’ACONSEGUIR TOT ALLÒ QUE ENS PROPOSEM!

    NENS I NENES AQUEST ANY SEGUR QUE TOTS ACABAREU LLEGINT I ESCRIVINT MOLT I MOLT BÉ, PERÒ US HAUREU D’ESFORÇAR MOLT! I DE BEN SEGUR QUE VALDRÀ LA PENA!

    PETONETS DOLÇOS PER VOSALTRES!

    FILOMENA.

Deixa un comentari

