Una setmaneta mogudeta abans de les vacances!


Que contenta estic, aquesta setmana he rebut moltes visites i hem mirat molts contes i molt variats, amb els nens i nenes de P3 hem mirat el conte “Que ve el llop” i li hem cantat el feliç aniversari,  i també el de “la petita eruga llaminera”, sabeu de quina parlo, aquella que es transforma en…. A veure si m’ho sabeu dir vosaltres que ara mateix  no em surt la paraula!

Aquesta setmana també hem llegit en diferents idiomes, perquè sabem que és molt important conèixer-ne com més millor! i també  hem mirat contes d’art, si, si d’art! Hem conegut dos grans artistes Velazquez i Van Gogh!

I hem escoltat contes tant xulos com el de “El rey con orejas de caballo” un rey que no li agradaven gens ni mica les seves orelles i no vivia gens content intentant-les amagar, només el seu barber coneixia el secret del rei…  I jo em pregunto: Vosaltres en teniu de secrets? que passaria si un dia els vostres secrets fossin coneguts per tothom?

En resum un setmana plena de contes i de visites!

Aquests dies de setmana santa us trobaré molt a faltar, ja sabeu que si veniu a la biblioteca m’hi trobareu, i si m’escriviu al blog o a la bústia em fareu molt feliç!

Bones vacances! Buenas vacaciones! Happy holidays! Joyeuses fêtes! سعيد العطل

Petons de teranyina per tots!

Galeria | Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

