El meu dia preferit és……… DIMARTS!!!!!!!!


El meu dia preferit és el dimarts, perquè és el dia que veig més nens i nenes!

Aquest dimarts vaig sortir de la biblioteca i vaig anar a l’ecola Centcelles a visitar la classe dels futbolistes i les ballarines, quina classe més xula!!!!! Allà vam sentir la història d’una princesa mal criada que es deia Nasdeflor! La Nasdeflor era mal educada perquè ningú li havia ensenyat a fer les coses bé, no pas perquè a ella li agradés ser-ho!

Desprès vaig tornar a la biblioteca i vaig escoltar el conte de Stellaluna, amb els nens de 4A del Bergadà primer i després amb els de 5A del Centcelles, aquest conte em va fer pensar….

Un ratpenat que aprèn a viure com els ocells! Aparentment potser haguéssim dit que no sembla que siguin molt amics, però ja veieu que si ens ho proposem, podem tenir amics ben diferents a nosaltres!

Que n’apreneu vosaltres dels vostres companys? anima’t i explica’m si tens un company que hi sap veure en la foscor o si es penja a l’inrrevés com els ratpenats!


Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a El meu dia preferit és……… DIMARTS!!!!!!!!

  1. Anònim ha dit:

    Doncs el meu dia de cole preferit, és el que et vinc a veure a la biblioteca! Quasi, quasi és com anar d’excursió!

Deixa un comentari